Char Siew Bao!

Idag har jag hangt inne i tatueringsstudion Solo tattoo i Mong Kok dar jag tatuerade mig sist. Maste ga nu bara for det.. har suttit och vantat pa datorn i en hel timme nu bara for att dryga manniskor har trangt sig fore, den forsta personen lat jag iofs ga fore for att  jag inte hade sa brattom. Onodigt..  sista natten  liksom.
Naval, imorgon ska jag tillbaka till Kowloon och dricka te och ata dim sum med min kamrat Jayers och nagra andra innan jag aker till flygplatsen. Ses snart igen!

Kommentarer
Postat av: Sweet T

Ha en bra flygresa hem, Sven. Vi ses på andra sidan igen snart! Jag kommer hem tisdag 17e aug.

2010-08-09 @ 19:20:21
URL: http://betterthannafting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0