Impulsresa till Norge

Har inte hunnit uppdatera bloggen på länge igen som vanligt. Om jag inte har jobbat så har jag varit på en impulsresa till Norge med Jocke och Thomas. Tyvärr har jag inga bilder, dom har Jocke. Kanske ska gå och hämta dom någon gång om folket vill se. Nu är jag i alla fall ledig dagen innan registreringen hos skolan. Ser riktigt mycket fram emot att börja i skolan igen. Äntligen hittat något jag verkligen vill läsa!

Nåväl... Norge...! Satt hos Jocke fyra män och trängdes i hans soffa en helt vanlig onsdagskväll och funderade på vad vi kunde hitta på. Morgondagens arbetsdag blev inställd pga sen leverans. Jocke kom på idén att åka bil! Bil blev det! Tänkte åka iväg till Stavanger först men blev stoppad av polisen i Norge som förklarade att det var lite för långt att åka dit. Berättar mer när bilder kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0