Lördag

Jobbar 8-4 tills han blir skallig sen hem till LCD:n och dega men han fattar aldrig vad mer som finns att hämta, förutom på slutet av veckan. Då kan han fucka ur, ta sig en tupplur utomhus och däcka. Super och röker lite braj på sin fest för han längtar tillbacka till Playa del ingles.

Idag är troligen medelsvenskens definition på årets bästa dag, dvs den varmaste och soligaste dagen på året. Jag sitter fortfarande i pyjamas och är lite deprimerad, troligtvis beroende på inaktivitet och brist på kreativitet. Har lyssnat på kantonesisk hiphop hela dagen och min hjärna känns som mos, musiken är nog skönare i en mindre dos. Det vore nog bäst om jag gick ut för att jogga, men jag har bara ingen energi för det, det enda min fysiska energi räcker för är att blogga. Någon som har lust att sätta sig på någon brygga och ta en öl?

Kommentarer
Postat av: Lili

lyssna på kinesisk pop istället? ;P

2010-07-03 @ 19:03:55
Postat av: Thomas

Jag vill sitta på en brygga och ta en öl

2010-07-03 @ 19:11:00
URL: http://betterthannafting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0