Meddelande till Thomas

Meddelande till Thomas ifall du inte har åkt iväg på festivalen än.

Vad kan man köpa för matingridienser på IKEA, Guangzhou?
Kan man köpa gräddfil?
Kan man köpa dipp?
Kan man köpa Estrella eller OLW?
Kan man köpa svensk mjölk, typ Arla?

Är det något som du vill att jag ska ta med mig?
Jag tänkte åka till medicinska universitetet av Guangzhou och laga lite svenska maträtter till folk som går i skolan där. Undrar vad som redan finns på IKEA? Ballerina? Är det något förutom ostbågar som du vill att jag ska ta med mig?

Kommentarer
Postat av: Thomas

Jag har inte sett någon arla mjölk där. Du kan hitta chips, tror de har dillsmak (olw). gräddfil och dipp har jag inte sett. Jag har sett svensk vodka, cider, kaviar, knäckebröd, singoalla, tror ballerina också. annat godis såsom snören och ahlgrens bilar, salta fiskar, dajm, marabou choklad... minns inte mer. jo, lingonsylt. sill tror jag.. jag kan åka och kolla om du vill, skriva en lista..?

2010-07-10 @ 20:33:15
URL: http://betterthannafting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0