Dagens andra inlägg

Svar på kommentarer:

Sara
Nice, det ska jag också börja göra! Jag tror faktiskt den yngre generationen vill prata med främlingar på tåget, men de har bara blivit uppläxade sen de var små att inte prata med främlingar och något man bara inte gör. Som Betnér säger, det är helt okej att ta emot godis från främlingar, vad man däremot inte ska göra. Det är att suga av främlingen för godis.

Thomas
Han tyckte det var helt okej, vi höll på att prata om dagens utanför lådan precis då, så det var inga konstigheter :)
Nej, personen som satt mellan oss åt bara på sin hamburgare. Det fanns inga lediga platser för två personer eftersom befolkningen väljer att sitta på varannan plats för då slipper man sitta så nära varandra. Och jo, jag och Jakob känner varandra :P

Kommentarer
Postat av: Thomas

Pucko, klart jag vet att ni känner varandra... var inte det jag undrade :)

2010-07-01 @ 10:46:04
URL: http://betterthannafting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0