Konsten att få tiden att räcka.

Min inaktivitet på bloggen har lett till att jag har tappat läsare med 70%. Det är kanske inte hela världen, men jag tror jag har samlat på mig lite för många projekt som jag inte kan avsluta alla på en gång. Först:
Mitt bantningsprogram - ska förövrigt ut och hoppa hopprep snart, fettet sväller över runt midjan såfort jag slappar till det.
Ny simpel målning jag planerar att starta.
Lära mig hantera rösten lika väl som min store förebild Philip Labonte.
Harry Potterserien som jag måste plöja mig igenom.
Det största projektet: Skaffa mig 45 000 SEK innan årsskiftet.
Det minsta projektet: Underhålla bloggjäveln.

Hursomhelst, idag har jag hittat ett ljus i mörkret, Jesus bland ondskan eller ett hopp i det hopplösa!
Genom att förbjuda mig själv att tillägna mig att all hobby som jag kan utföra på jobbet så ser jag faktiskt fram emot att jobba! Jag har laddat min mp3 full med språkkurser så nu går jag runt hela dagarna och lär mig nya fantastiska språk och tar ikapp The beatles diskografin som jag har missat under min isolerade uppväxt. Nu kan jag faktiskt jobba övertid 6 dagar i veckan utan att bli det minsta deprimerad. Jag går med första gången i mitt liv med ett leende till jobbet, och därmed för första gången i svensk historia är jag den första som ler och är glad i Stockholms tunnelbana.

Kommentarer
Postat av: Lili

hey, inte ljuga. möter massa glada ansikten på tuben!

2010-06-03 @ 20:44:52
Postat av: Thomas

Varför just 45000? :)

2010-06-05 @ 15:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0