Sålt mitt liv, hämta tillbaka det

Under de senaste sju dagarna har jag jobbat i ungefär 60 timmar. Jag har praktiskt tagit glömt bort att det existerar något annat utanför en kall betonglokal med massa frukter i. Jag har i princip haft lika mycket fritid utanför jobbet som jag har haft raster. Men nu är det slut på det, nu tänker jag ta en lång jävla paus... åtminstone i två, tre dagar! Jag tänker ta ut min solstol, sätta mig i Bandängen med en chipsskål full med chips, något gott att dricka. En ren bomullsduk jag tänker måla på. En Harry Potterbok. Jag tänker titta på filmer, jag tänker titta på serier. Jag tänker äta god mat! Hinner inte skriva mer nu, måste springa iväg till Stockholm Classic och börja leva livet! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

fortfarande på fjärde Harry Potter? Tycker du den blivit bättre än i så fall?

2010-06-08 @ 12:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0