Semester

Kul att bloggen har stått på 6 läsare om dagen i en hel vecka nu, förmodligen alltid samma trogna förljare varje dag. Skulle vilja veta vilka ni är!

Detta inlägg är för Thomas.
The Project - Lära mig tatuera
Project II - Lära mig måla
Project III - Lära mig skrika
Project IIII - Tänka utanför lådan varje dag
Project V - Make english my mainlanguage

Sedan har jag massor med projekt som jag inte riktigt har kallat för projekt som att lära mig perfekt kinesiska och få platt mage och en kondition som Gunde Svan och så vidare. Sedan har jag mängder med projekt som jag inte riktigt har satt igång med än, men för att avslöja några så kommer det bli projekt såsom lära mig laga mat, lära mig ungefär 15 språk så jag kan klara mig hyffsat på dom och lära mig hypnotisera.


Nu till sådant som är helt ointressant att läsa om som 99% av alla bloggar i svenska bloggeliten handlar om: ens vardagliga sysselsättning. Idag var den sjätte dagen under denna vecka som jag jobbat. Nu blir det en pausvecka igen. Jag kommer packa upp min väska från källaren, fylla den med saker och försvinna djupt in i det svenska landet utan internet eller andra nödvändigheter. Kommer nog vara borta fram tills efter midsommar och såväl bloggen.


Målning som jag tror att jag har avslutat. Finns säkert massor med saker att göra, men är bara sugen på något annat nu.

Hoppas man slipper klagomål om att bloggen är så negativ nu, detta inlägg måste ha varit 100% positivt och det absolut tråkigaste jag någonsin har författat! :)

Kommentarer
Postat av: Thomas

Jag brukar kolla bloggen då och då!

Wow, 15 språk, du är inte lite överambitiös :D

När du säger att du vil lha platt mage låter det som att du är tjock..

Snygg målning. Mendiant-inspirerad? Har du satt något pris på den eller säljer du den inte? ;)

Skrika borde inte vara så svårt, bara öppna käften och ta i. :) Ha det bra i de svenska skogarna eller vart du nu ska!

2010-06-21 @ 06:14:43
URL: http://betterthannafting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0