Tillbaka från Sverige till "Sverige"

Har nu återvänt från Sveriges djupaste gråttor där blommor flödar som vinet i Italien. Där svenskheten är som i Phuket. Jag har nu återvänt från Lovas landställe där vi firade midsommarafton genom att äta äkta svensk mat som jag aldrig någonsin ätit tidigare (bortset från skolans påsk- och julbord), vi dansade runt en stång som symboliserar en penis som befruktar marken och imiterade små hoppande grodor. Nu är det slut på det roliga, och vi rullar vidare mot årets mörka period.

Detta inlägg är tillägnat till Thomas.

15 språk. Ja, folk brukar skratta idag, men vänta om 15 år då lådvinet kommer vara laddat på fredag. Då kommer jag vara kung på festen! :) Ja, målningen var Mendiantinspirerad och jag har inte satt något pris på den för jag har inte försökt att sälja den heller, vill du ha den eller? :)
Jag vet, skrika är så lätt. Det är därför jag totalkrossade dig i skrikspelet i Vinpearl, Vietnam när du lämnade lokalen med halssmärta som aldrig tidigare! :D

Ha det bra i landet av äventyren! Blir grymt avundsjuk på dig när jag läser din blogg. Blir knäsvag när du berättar om alla människor som kommer fram och pratar med dig bara för att du studerar deras språk, alla billiga goda maträtter du äter och ölen du dricker!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Jag tycker om inlägg tillägnade mig :D

Men jag tycker inte om att du nämner för alla att jag förlorade.. "shhh!"

Äh, inte så många som läser din blogg ändå, du är ju inte kissie :)

Ja, Kina är underbart på det sättet, men man saknar ju lite saker med Sverige också. Antar att man aldrig blir nöjd, man vill alltid ha det som finns på andra sidan.. men just nu lever jag bra! C'est la vie :)

2010-06-29 @ 06:45:02
URL: http://betterthannafting.blogg.se/
Postat av: Thomas

Jag måste bara klaga lite.. Du måste ju länka till min blogg under dina länkar!! :O :O :O Fy på dig :)

2010-06-29 @ 06:51:30
URL: http://betterthannafting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0