Comeback

Har tagit en bloggpaus ett par dagar på grund av den tomma inspirationen jag är omringad av. Kommer väl bli aktiv igen såsnart som när jag har fått någon en annan inspirationskälla än Kissies fejkade pattar. Folk brukar misstolka mina budskap i bloggen och se mig som Anti-Sverige. FEL. Jag älskar Sverige... förutom att det är svinkallt på vintrarna, att vi har 6 månaders natt, att vi knappt har någon matkultur, att jag skulle bli rikskändis som knäppgöken om jag utförde Tai Chi med svärd varje morgon i Humlegården, att vi nästintill har en omöjlig karriärsmöjlighet utan att ha ett kontaktnärverk större än Kissies silikonpattar, att Maud Olofsson är politiker, att Sveriges topp no. 1 musiker heter Per Gessle och en hel del andra saker som skulle göra listan oändlig.

Men det finns ju ändå så mycket annat som gör Sverige till ett så trevligt land att befinna sig i, exempelvis har vi ju dessa karismatiker som Carola - Kasta blomkrukor på sin publik i Skansen, fler såna behöver vi. Vi har Amy Diamond - stora tänder och bred glugg, vem gillar inte det!? Sedan har vi ju dessa toppskådespelare som Dolph Lundgren från Rocky 4, men han bor inte ju ens i Sverige så det räknas tyvärr inte.

Men på riktigt... de senaste 6 veckorna har varit riktigt roliga här i sitt ljuva hem. Inte en enda dag har jag känt att dagen har stått still, det har alltid varit någonting på gång. Om det inte är de klassiska stockholmsaktiviteterna såsom sushi på gräsmattan, så är det glass på bryggan eller lådvin på fredag. Annars har jag tatuerat massa personer, idag senast. På måndag nästa. Nåväl... vad jag försöker säga är att det inte står still i Sverige mellan kl 10-19, utan det finns alltid saker att göra. Landets utveckling... det är en annan femma, Maud Olofsson är ju trots allt en älskad politiker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0