Ut ur lagomets gröt

Hejsan!

Idag tänkte jag för en gång skull skriva om något vettigt ur mitt vardagsliv. Ja, något som inte dessvärre inte handlar om hur liten Kissies jacka börjar bli för att silikonet inte får plats. Inte heller om stans fräschaste plats för att skaffa sig en schysst solariebränna. Detta är ett inlägg om att så vackert som den anonyme kommenteraren i bloggen uttryckte det: Kämpa sig upp ur lagomets gröt!

Idag har jag tagit ut alla mina sparpengar och köpt mig en biljett ut ur lagomets gröt. Dock inte permanent, endast en snabb liten vistelse i ett paradis där man äter hund och inte potatis. Där varje dag är en festlig upplevelse utöver det vanliga, och inte behöver rätta till slipsen måndag morgon och fråga grannen Vad händer i helgen? En plats på jorden där även faktiskt snygga tjejer kan bajsa.

Är det någon annan än jag som är trött på Aftonbladets ständiga huvudartiklar om Tekniken som gör dig uthållig i sängen.? Är det någon annan än jag som är trött på att världen inte längre snurrar? Är det någon annan än jag som tänker befinna sig på denna plats, samma tid? Låt mig få veta om ni vill äta hund och annat smått och gott tillsammans! :)

Kommentarer
Postat av: Lili

jag vill jag vill! men.. vart äter man hund men inte potatis? kombinerar man de två kan det ju liksom inte gå fel ;)

2010-05-12 @ 17:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0