Nytt jobb för min kusin

Dagens absurditet

Idag dömdes min kusin till helvetet tack vore mig. Jag introducerade honom till fruktbranschen som dessutom är hans första slavaritjänst. Efter en lång rad utav otillfredställelser avslutas dagen med "Fan vad det var tråkigt och jobbigt!". Jag svarar: Välkommen till arbetslivet! Välkommen till verkligheten där vi alla ställer oss på huk, böjer oss fram helt hjärntvättat och manipulerat slavar oss åt auktoriteter som belönar dig med siffror. Så njut av dina sista veckor innan studenten, du har snart cyklat utför stupet och insett att du kastat bort 18 år av ditt liv för att kunna bli rövknullad. Grattis!

Kostdosering: Jävla mycket socker!
Träningspass: 7½ timmars lyftande av fruktkorgar och skrot
Motionspass: 16½ minuters löpning (kapacitetsökning på mer än 100%)
Viktförändring: 0 kg
Midjemått: 77 cm
Fysiskt tillstånd: Aldrig mått sämre. Ska aldrig mer äta socker igen, eller något annat som är skitgott.

9% tills jag är redo för the beach 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0