Dag två på diet och träning

Dag 2
Nu har jag förändrat min livsstil radikalt och dramatiskt för att få in den perfekta beachlooken 2010.
Igår började jag äta regelbunda måltider och inget småätande förutom ett par godisbitar och två bägare Hot Snacks. Den bästa nyheten är i alla fall att jag lämnade min soffa hemma i rummet och åkte hela vägen in till Stockholms central för att gå på bio. Såg Beck - En film av världsklass!

Idag har varit en mer seriös dag. Jag har inte småätit en enda produkt förutom en banan innan träningen och ett päron efteråt. Mjukstart av träningspass innebar att lyfta fruktkorgar i sju timmar, gå hem och lyfta tyngder, några armhävningar och sit-ups. Sedan löpa i en hastighet av 75% av min kapacitet i åtta minuter. Det blir tio minuter imorgon.

Kroppsförändring:
Viktförändring - 0 kg
Midjemått - okänd, har inte mätt än --> Förändring - okänd
Fysiskt tillstånd: Utmattad
Psykiskt tillstånd: Jag förtjänar socker. Mina händer börjar skaka om någon håller en colaflaska framför mig.

7% tills jag är redo för beachen 2010.

Jag vet, detta inlägg är lika platt som Kissies silikonbröst, och lika fult som Rosings läppar. Men jag är tvungen att uppdatera regelbundet för att fortsätta toppa den svenska bloggeliten. Men jag hoppas ni ändå förstår ironin, det är ju detta svennebananen och alla andra som läser Amelia vill läsa om! :)

Kommentarer
Postat av: Lova

Vi promenerade ju faktiskt innan bion också! Och innan! Du VILL ju låta lat :p

2010-05-11 @ 23:41:57
Postat av: jakob

hahahaha! din blogg äger ju :D

2010-05-12 @ 11:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0