Yta

Plattmage, platt-tv, platt-allt. Förutom ett par utstickande silikonpattar. Kissie.

Jag har tio bloggläsare om dagen vilket känns otroligt givande och stimulerande. Vissa kommenterar till och med. Idag tänkte jag i alla fall tillbringa tiden med att skriva om ämnet som det svenska folkets tycks älska. Platt mage på 21 dagar, träning, bantning och allt annat som är skittråkigt!

Följ med mig och mitt fysiska experiment på 21 dagar. Gör som mig, och kom i form redan till sommaren 2010! Sedan åtta månader tillbaka har jag arbetat riktigt hårt på min mage jag har skapat. Detta har inneburit ofantligt många timmars sittandes, konstant småätandes, öl, läsk, glass och noll motion. Från och med imorgon ska jag förändra min livsstil så pass att Anna Skipper skulle sluta skvalpa omkring med mattallrikar på tv för att demonstrera hur mycket fettet dinglar omkring i kroppen. Jag har svaren som varken Aftonbladet, Amelia eller Cosmopolitan har.


Detta är magen jag lyckats bygga. Detta känns även jävligt sjukt. Att lägga upp bilder på internet som visar hur tjock man är, jag borde kanske dra upp handen ur chipspåsen medan jag skriver detta?



Juste, följ mig under de kommande 21 dagarna så ger jag er svaret på hemligheten till den normativa skönheten som Kissie vet allt om. Mer botox.

Kommentarer
Postat av: Lili

att du ens skriver det som "hur tjock" du är... kom igen! det där är ingen mage. Du har blivit hjärntvättad!

2010-05-10 @ 17:39:34
Postat av: Lova

Inte tjock, svullen! Du måste bara äta hälsosammare och träna lite. Dina bröstvårtor tronar ju på uppstickande revben när du ligger ner.

2010-05-10 @ 21:22:02
Postat av: Thomas

tjockis :)

2010-05-10 @ 22:56:52
Postat av: Anna

Du är helt normal grabben ! :)

2010-05-11 @ 23:12:21
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Mimi

ser mer ut som du putar med magen för att få en. <

står det SZ på den?

2010-05-11 @ 23:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0