Dagens fenomen #2

Dagens fenomen #2 - Sista minuten

Den enorma utvecklingen av mobiltelefoner sedan 1998. Okej, jag klagar inte på att alla är lätta att få tag på idag via mobiltelefonen. Men varför ska allting bestämmas i sista minut?

Du bestämmer en träff med en person någon dag i veckan. Men i själva verker bestämmer ni absolut inget annat än att ni ska höras av. I hälften av fallen blir träffen inställd i sista minut också. Är det mobilernas fel att vi har blivit så extremt dåliga på att planera? Är det detta som har lett till att vi i sin tur inte får något gjort på dagarna även fast vi springer så fort vi kan och slåss mot alla deadlines, men ändå kommer försent?! ... Kanske något annat fenomen, vad tycker ni? Tyck till! :)

Hursomhelst, jag ska gå och äta nu. Men jag har två gratisbiljetter till biofilmen Himlen är oskyldigt blå, nu på måndag 18.00, Park. Någon som är sugen eller? :)

Kommentarer
Postat av: Thomas

Tänkte skriva upp mig här på utlottningen om biobiljetten.. med andra ord,jag är sugen!

2010-10-08 @ 19:21:01
URL: http://http:/
Postat av: jocke

Thomas vet att jag tyvärr måste ta den biljetten även fast jag inte svarar först. Han vet varför:p

2010-10-08 @ 20:44:27
Postat av: Anonym

skulle föresten inte du sluta att klaga på bloggen och bara skriva om bra saker?..känns som om du inte kunde hålla på der så länge:p

2010-10-08 @ 20:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0