Dagens Fenomen #3

Dagens fenomen #3
När man får gratis så går det an.

Hinner egentligen inte skriva just nu, eftersom min datoranvändnig numera är begränsad till en timme, har redan förbrukat 55 minuter. Får skriva på detta imorgon, anledningen till att jag publicerar ett så onödigt inlägg som detta är för att jag inte vill tappa mina läsare som har ökat med 125% på en vecka :) Bara för att hålla bloggen i form...

Ska koka upp en god jävla choklad nu och blanda i en skvätt Beiley's bara för att dämpa min ångest inför det mörka fruktlagret som jag måste stå ut med varje helg för resten av mitt liv om jag inte finner något nytt. Efter att drickan är klar ska jag bänka mig framför Solsidan, hört att det ska vara bra. Kanske behöver ett gott skratt någon gång ibland emellan alla piskrapp jag fått i ryggen under helgen...


För ett år sedan så såg jag en prototyp av min grav, Xi'an! :)

Kommentarer
Postat av: arga killen

varför denna torka? kollar troget bloggen varje dag, men nu börjar jag tröttna. vill se fler "för ett år sedan",tack:)

2010-10-18 @ 21:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0