Sexy Beijing & Bailey's

Har varit en helt okej helg, trots att det har varit helg vilket betyder helvetet på jorden. Jobbar numera bara på helger, så veckodagarna har blivit mina nya "helgdagar". Kanske bättre att se fram emot måndag istället visserligen. Förutom all fruktpackning så har jag bara spenderat tid för mig själv vilket har varit mer än nice! Har knappt haft mobilen på under hela helgen, bra! Slipper ladda den, spara ström pengar! :) Har fotat, har ritat, har skrivit, gjort research på svenska tatuerare, har städat lite men det bästa av allt: Har jag gjort hemmagjord choklad med en nypa kaffesmak med kaneltopping mixat med Bayley's. Inte bara en superkombination för mina smaklökar, utan jag har även pumpat Sexy Beijing i timmar hela kvällen... börjar snart bli natt dessutom.

Sexy Beijing, en motsvarighet till Kinas svar på Sex And The City fast med kanske 3-4 medverkande. Riktigt kul att se autentiska bilder av Kina med noll censur.


Exakt ett år sedan idag som jag hängde vid Pekings bakgata i Dongdan och smakade fårpenis. Exakt 7 timmar sedan jag plastade in den sista lastbilstyrningen. Någon som vet vart man kan hitta nya jobb förresten? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0