Dagens ett år sedan

För exakt ett år sedan var en helt vanlig dag på tåget (fortfarande) mitt i Sibirien. Skulle anlända till Ulan Bator nästa morgon och bli uppplockad av Mr Bagi, som förövrigt är min arbetskollega idag! :) Fortfarande helt blind inför allt som väntade, naiv och dum. Önskar jag fick göra precis samma sak igen med nya referenser! Men som Mc Jin en gång sa:

Time is of the essence

That’s a simple fact

Every second gone

There’s no way to get it back




Idag:
Packat frukt halva dagen i ett brunt lager med Jocke, Thomas, Jakob och Bagi. Andra halvan har jag suttit vid köksbordet och pratat med mamma. Snart läggdags och inser att min deadline börjar närma sig. Måste verkligen börja plugga inför tentan någon gång. Kul liv. Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Lili

Haha! gillar jämförelsen.. men akta dig så du inte rentutav börjar återanvända gamla inlägg ;)

2010-09-12 @ 23:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0