一年以前

莉莉! Här kommer ett inlägg för dig att korrigera mina misstag om du har lite tid över! ;)

因为我知道没有人喜欢看我的Blogg,我可以在这里练习我的中文。 没关系。 我在家里学了五个月了,还写的不好,还说的不好。 每天都说的越来越好,可是还不够好!

Hmm... 最近都没有有意思的东西写。 Anyway, 瑞典开始冷了! 开始冷我不介意,可是没有太阳给我的健康不好! 很快我要开始抑郁吧! 我每天都想回中国去,可是我钱不够去旅游。 一定要工作还是学习。 这一个问题。。。 我能在瑞典待多久?


这张照片是一年以前拍的, 是 Mongoliets Gobioken 拍的。 我记得这个地方是很美,可是真太冷!
今天晚上我要在家里睡觉,在我的暖和的床,我的很软的床。 Wah, 比那个地很舒服。 可是我星期五有 Grammatik 和 Fonetik-tenta, 我刚刚开学了。 Ångest som fan!

Kommentarer
Postat av: Lili

Ha inte ångest!

Tror föresten att de flesta i vår ålder brottas med frågan om de ska jobba eller plugga..

Du har lite svensk ordföljd och några ord med rätt betydelse med som inte används så.. gilar btw attdu använder "yue lai yue" ^^ det visar hur långt du kommit den vi skrev till varann när jag var i kina.

2010-09-16 @ 07:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0