Nga msoeng la!

Vet inte om det beror på alla frukter eller om det bara är den nordiska hösten som gör en nedstämd, troligtvis både. Skulle behöva en paus, ta ljusterapi och spendera tid för mig själv en stund. Men plikter måste utföras och pengar kommer inte gratis vilket innebär att jag måste åka ut till bromma igen och fixa SU - Frescati-styrningen på 27 olika specialbaskorgar och 31 ekologiska baskorgar. Slipper åtminstone ställa på mjölken :) Om jag har tur kanske jag får packa specialvagnen för C7 till Svea Hovrätt också på 21 korgar varav en 2,2kg påse bestående av citrus, äpplen, päron och bananer, en 4kg med mindre äpplen, päron och mer bananer samt en 6 kg med endast bananer. Har jag riktigt tur kanske jag får dunka E-type i högsta volym på repeat också. Hursomhelst, imorgon är det måndag... och min helg får börja. Bio på kvällen. Familjemiddag tisdag kväll. Onsdag kväll helt för mig själv, 什么都不要做! 对我身体很好!:) 然后呢。。。 星期四我一定要回水果那儿去上班吧! 真糟糕! 水果对我身体真不好!



这张照片是一年以前拍的,第一天在北京。玩的很高兴! 身体一点儿都没有问题。
Anyway, 过一会儿聊吧! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0